Priser 2020

Opstads bryllupskuvert

Vi har satt sammen vår egen kuvertpakke som inkluderer :

  • Fingermat og et bugnende fruktfat med sesongens frukt
  • Champagneglass for deres medbrakt drikke
  • Tallerken/ serviett for mat og frukt
  • Opstads populære sommergrillbuffet med masse smaker (3 retters tilbys dessverre ikke hos oss)
  • Kaffe og te kuvert
  • Avecglass
  • Dekketøy for deres medbrakte kaker (tallerken,kakegaffel og servietter)
  • Nattmat 2 winerpløser i lompe med tilbehør servert på tralla kl 00.30

Kr 785,- pr kuvert.

 

Grunnleie og vertskap

Vårt konsept er at dere har med egen drikke for dagen og kvelden, kaker, blomster og pynt til bordene, kun plastglass til baren, og evt innleid bartender.  Antall gjester er minimum 80 stk til max 94 stk. Det er ikke anledning å invitere til kaffegjester hos oss. Og skulle dere bli færre enn 80 gjester er det mulig, men dere vil bli belastet for 80 stk.

Grunnleie kr 42.000,- tilkommer utenom som en fast pris for å ha med egen medbrakt alkohol og for vertskap og betjening.

I denne prisen er følgende inkludert :

  • Oppdekking av grunnbord med alt av duker, dekketøy, glass, telys for 30 beholdere, og Duni offwhite tykke servietter. Disse legges på tallerkenen for dere å brette etter eget ønske.
  • PA anlegg med steriojack kabel
  • Utlån av lerret og canon om ønsket ( høytalere må medbringes selv)
  • Vertskap
  • Oppryddning
  • Oppvask
  • Vi passer på dere hele dagen og kvelden slik at bryllupsfeiringen deres går på skinner.

Vi tilbyr tilleggstjenester som dere kan bestille valgfritt 14 dager før deres dato. Jeg sender dere et oppsummerings skjema hvor dere kan notere om hva dere evt ønsker. Se vår side tilleggstjenester !

Vi skriver kontrakt med våre brudepar, og ber om et depositum på kr 5.000,- om dere vil garantere dere den valgte datoen innen 2 uker fra booket dato. Innbetalt depositum vil ikke bli tilbakebetalt om dere av ulike årsaker må avlyse. Les egne regler for dette på kontrakt.

Dere vil 14 dager før avtalt bryllupsdato motta et eget oppsummerings skjema på mail for bekrefter antall gjester, allergier, spesielle hensyn, ønskede tilleggstjenester o.s.v. Dette gjør at alt av de små men viktige detaljene aldri faller bort eller blir glemt, og jeg går igjennom alt med dere en ekstra gang fredagen når dere kommer for å pynte lokalet som er tilgjengelig for dere mellom kl 10.00-17.00 fredag.

Dere mottar en faktura som forfaller 1 uke før den bookede datoen, og dette er en praksis vi har gjort i 6 år med god erfaring fra alle våre brudepar.