Utleie av fjøset for bryllup 2018

Utleie for bryllup

Vi tilbyr utleie av gården for 2019, og vi tar en omvisning med dere, og gir dere råd og hjelp så dere føler dere ivaretatt på visning, underveis på mail, og dagen før bryllupet. Dette gjør at dere står enda friere til å påvirke dagen deres, og sette sammen en dag dere kan huske som en fin dag på Opstad Gjestegård.Dere må selv besørge betjening enten privat eller gjennom et cateringfirma. Men med en god liste, gode hjelpere blir dette helt perfekt.

Dere dekker selv bordet og vi setter frem det antall av glass og dekketøy dere trenger torsdag eller fredag avhengig av hva som passer for dere.

FOTOGRAF IDA17[1]

Leien inkluderer:

  • Inntunet med sittegrupper ( om regn er det mulig å benytte hovedhuset frem til middagen begynner i fjøset.Deretter låses dette huset og alle må ta med sine jakker og bager til fjøset.
  • Gavebord i hovedhusets stuer i 1.etasje, ingen kontanter eller gavekort ønskes liggende igjen, men låses inn i en bil.
  • Fjøset med terrasssen og plen uttun
  • Bord og stoler for inntil 8o gjester.
  • Duker
  • Vaser
  • Salt og pepperbøsser, tannpirkere
  • Telys for inntil 30 telysholdere
  • Duniservietter offwhite ubrettet
  • 1 tallerken til middag pr gjest
  • 1 champagneglass til mottagelsen
  • Inntil 3 valgfrie glass til middagen
  • Bestikk/ kniv og gaffel
  • Kaffekopp med skål
  • 1 avecglass
  • Kakeasjett, kakegaffel og serviett
  • Vertskapet vasker opp dagen etter, dere rydder bort til anvist plass, og kaster matsøppel.
  • Leietiden er fra kl 12.00-02.00 og ingen mulighet til forlenget leie dessverre.
  • Cateringfirma må selv medbringe eget utstyr for å servere sin mat til buffet.

cropped-fotografchristineide_hildedavid-851.jpg

 

  • Flasker med vin settes på bordet av dere for selvbetjening, og øl og mineralvann i sinkbaljer.
  • Alkohol og annen drikke gjennom dagen og kvelden.
  • Dere tar med plastglass og det utstyr dere trenger for å benytte i baren til festen.
  • Snacks og egne boller medbringes selv.
  • Kaker på deres egne fat ( vi har kakespader ) de må komme ferdig pyntet.
  • Blomster og pynt til bordene
  • Dere lager egne spillelister som kan benyttes på enten innleid anlegg fra oss, eller eget.
  • Liveband er dessverre IKKE mulig hos oss ) Kun trubadur og anlegg.

11942142_929809080413759_408170107733265213_o[1]

Tilleggstjenester å leie utenom

  • Hvite stoltrekk kr 35,- pr stol dere setter på og tar av selv.
  • Leie av PA anlegg kr 1.000,-( Det er ikke tilgang på trådløst nett i fjøset) Har dere leid inn egen dj må han benytte eget anlegg.
  • På søndagen ønsker vi at alt er ferdig pakket ned til kl 14.00, og all pynt som er hengt opp tatt ned, og søppel og tomgods pakket i deres egen medbrakte henger.
  • Dere må selv bestille catering, og betjening for å rydde.
  • Vi kan anbefale dyktige tilbydere av mat og musikk for deres dag.

Leieprisen er kr 49.000,- for max 8o gjester.

Valgte tilleggstjenester tilkommer ekstra.

Vertskapet er tilstede for å overse dagen og kvelden, men har ikke noe ansvar for gjennomføring, kun sørge for at sikkerheten er ivaretatt.

cropped-fotografchristineide_hildedavid-191.jpg

Til informasjon

Egne betingelser og avbestillingsregler gjelder, og dere mottar en egen leiekontrakt og må innbetale et depositum på kr 10.000,-for å sikre deres leiedato. Beløpet er ikke refunderbart om dere av ulike årsaker skulle ønske å avlyse. Avbestilles deres valgte dato senere enn 3 mnd før avtalt dato, belastes dere for hele leiesummen.

Faktura

14 dager før avtalt leiedato mottar dere en forhåndsfaktura på leie og eventuelle tilleggstjenester dere ønsker.

Send oss gjerne en forespørsel på kontaktskjemaet vårt om dere ønsker å komme på en uforpliktende omvisning, hilsen Lena Figur