Priser 2019

Opstad kuvertpakke

Vi har satt sammen en egen bryllupskuvertpakke som inkluderer følgende :

  • Fingermat og et bugnende fruktfat med sesongens frukt
  • Champagneglass for medbrakt drikke
  • Opstads populære grillbuffet (3 retters tilbys dessverre ikke hos oss til info)
  • Kaffe og te kuvert
  • Avecglass og oppskjenking etter avtale om antall.
  • Dekketøy for deres medbrakte kaker (tallerken,kakegaffel og servietter)
  • Nattmat 2 winerpløser i lompe med tilbehør

Kr 730,- pr kuvert.

 

Grunnleie og vertskap

Vårt konsept er at dere har med egen drikke for dagen og kvelden, kaker, blomster og pynt til bordene, plastikkglass til baren og evt bartender om det er ønsket. Antall gjester er minimum 70 stk til max 98 stk. Det er ikke anledning å invitere til kaffegjester hos oss.

Grunnleie på kr 36.000,- tilkommer utenom som en fast pris for å ha med egen medbrakt alkohol og for vertskap og betjening.

I denne prisen er følgende inkludert :

  • Oppdekking av grunnbord med alt av duker, dekketøy, glass, telys, kronelys og servietter.
  • PA anlegg med steriojackkabel
  • Utlån av lerret og canon om ønsket ( høytalere må medbringes selv)
  • Betjening og vertskap
  • Opprydning
  • Oppvask
  • Vi passer på dere hele dagen og kvelden slik at bryllupsfeiringen deres går på skinner.

Valgfrie tilleggstjenester

  • Stoltrekk kr 40,-
  • Bortkjøring av medbrakt tomgods kr 1.500,-
  • Forlenget leie til kl 03.00 kr 3.500,- (Leietiden er fra kl 12-02.00)
  • Vielsestilrettelegging på gården med hvite klappstoler kr 4.500,- inkluderer en prøve fredag. Dere må selv besørge vigsler og evt musikk.

Søndag kl 14.00 er det ønsket at dere er ferdig nedpakket og har tatt ned eventuell pynt dere har hengt opp.

Betingelser

Når dere har bekreftet at dere vil booke dato for bryllupsfeiring mottar dere en kontrakt. Vi ber om kr 7.000,- i depositum for å sikre datoen deres, og vi skriver kontrakt med dere. Dette beløpet innbetales til oppgitt firmakonto, er ikke refunderbart om dere av ulike årsaker ønsker å avbestille bookingen deres. Avbestillingsregler står beskrevet i tilbudet deres.

Vi forhåndsfakturerer alle våre bryllup, og sender dere et eget skjema 14 dager før deres dato som oppsummerer og bekrefter antall gjester og eventuelle tilleggstjenester dere ønsker. Dere mottar så en faktura med forfall 7 dager før avholdt bryllup og dette er likt for alle brudepar.